softver za ugostiteljstvo

SOFTWARE ZA UGOSTITELJSTVO | RESTORAN | BAR | OBJEKT BRZE HRANE

Predstavljamo Vam Salute - kompletno programsko rješenje za vođenje svih vrsta ugostiteljskih objekata, atraktivnog dizajna i jednostavnog korištenja. Program je od početka razvijan specijalno za ugostitelje prema njihovoj logici (nije prerada ili prilagodba trgovačkog programa kao konkurentna rješenja) pa je jednostavan za shvatiti i koristiti te usavršavan na temelju iskustva u praksi od 1996. preko 20 godina do danas aktualne 4. generacije, Salute X. Bitno je naglasiti da je programsko rješenje u cijelosti proizvod naše tvrtke, savršeno prilagođeno specifičnim hrvatskim propisima i navikama. Podržana je sva nova i starija pos oprema (touch ekrani, printeri, barcode, rfid, displej...). Program dolazi sa preko 2000 artikala sa normativima i slikama potpuno besplatno, te slikovnim uputama za korištenje programa. Sam rad sa aplikacijom je jednostavan i intuitivan pa obuka djelatnika gotovo nije ni potrebna što olakšava probleme kod čestih promjena radne snage. Sam dizajn aplikacije prati najnovije trendove kako bi bio vizualno atraktivan i lakši za korištenje. Trenutno je u «flat» dizajnu, sa izmjenjivim pozadinama, dinamičnim čuvarom zaslona a ugrađene su i dnevna i noćna tema (mogućnost automatske promjene po satu), poveznica na internet radio... Integrirane su sve potrebne tehnologije kao E-mail, PDF, 2D barcode, QR code, sinkronizacija, web servisi, web aplikacija, backup... Salute zapravo nema konkurenciju na tržištu. Dok se ostale aplikacije fokusiraju na rad sa blagajnom, pa i nazivaju kasama, Salute je menadžment softver, aplikacija kreirana za vođenje i organizaciju ugostiteljskog objekta. Iako Salute ima daleko najrazrađeniji modul za kasu (čak 10 izgleda i 4 načina rada koji se parametarski podešavanju ovisno o specifičnostima objekta - ne može biti isti način rada u malom lokalu, noćnom klubu, velikom restoranu ili objektu sa smještajem - kruzer, hotel...) kasa je zapravo samo mali dio u odnosu na ostatak aplikacije. Ugrađeni su svi potrebni dokumenti (Primka, Kalkulacija, Otpis, Nivelacija, Otpremnica, Predatnica, Interni akt, Radni nalog, Inventura, Faktura, eRačun, Predračun, Narudžba, Šihterica...), knjige i izvješća (financijska, robna i poslovna)... Pošto je bitno da imamo sve pod kontrolom, program ima razrađen sistem obavijesti te vlasniku ili voditelju dojavljuje bitne situacije u trenu kad se dešavaju (storno, ispravci, kopije, čašćenja, brojanje novaca, otvaranje, zatvaranje lokala, što se kuca...). A kako se ne bi događalo da netko nešto zaboravi organizaciju u objektu možemo osigurati dodjelom zadataka (po osobi, početak dana, kraj dana, periodično...). Što se tiče kontrole stanja zaliha program koristi klasičan konobarski obračun (donos, ulaz, izlaz, stanje...) koji je lako razumljiv i ažuran u svakom trenu. Aplikacija ažurira stanje čim konobar stavi narudžbu na stol. Tako za provjeru obračuna nije potrebno čekati kraj dana, zaključak i sl. Obračun je moguć "u letu", kad se istovremeno radi na kasama i stalno mijenja količina (ako treba i u špici). Raspoznavanje konobara pomoću RFID narukvica, kartica ili pinom. Istovremeni rad sa 5 cjenika plus party, automatsko prebacivanje cjenika prema rasporedu. Cjenici ili popusti za članove (korištenjem kartica)... Kako bi Vas rasteretili suvišnih druženja sa knjigovođom automatika je dignuta na novu razinu. Zaključak je poslan u povijest, program može automatski zaključivati promete i slati sve potrebne izvještaje (mjesečno ili dnevno po želji) knjigovođi u pdf i tekst formatu, kreirati inventuru... Vlasniku su pak servirana mjesečna i polumjesečna izvješća koja daju realnu sliku poslovanja objekta bez suvišnih i većini nerazumljivih knjigovodstvenih podataka. A da bi izbjegli moguća (sve češća) postupanja službenih osoba ugrađeno je niz sustava koji upozoravaju na nepravilnosti ili ih sami rješavaju. Imamo i preko 100 kontrola mogućih pogrešaka od strane korisnika, samoispravljanje ako je moguće ili upozorenje, savjeti i upit ako nešto možda nije ispravno...

PROSPEKT

ODABERI STOL rad sa stolovima u ugostiteljskim objektima

KUCAJ NARUDŽBUtouch screen blagajne

ISPIS NARUDŽBEispis narudžbe

NAPLATIrazni načini plaćanja gotovin kartice tranakcijski

OBRAČUN obračun prometa